Nowy Jork jest jednym z wielu stanów USA, w którym zalegalizowano dostęp do marihuany, wykorzystywanej w celach leczniczych. Informacje o możliwym jej zastosowaniu oraz właściwościach zawiera min. Leafly (strona internetowa i aplikacja mobilna). Do tej pory starała się ona zachęcić do świadomego korzystania z marihuany jedynie w pismach branżowych, których adresatami byli lekarze i pacjenci. W sierpniu 2014r. Leafly.com zamieścił obszerną reklamę w niedzielnym wydaniu The New York Times, reklamując po raz pierwszy w historii marihuanę medyczną w mediach mainstreamowych.
Reklama zawiera opis łagodzącego wpływu marihuany na objawy stwardnienia rozsianego i choroby nowotworowej, zaś jej hasłem przewodnim jest: „Just Say Know” (powiedz „wiem”).
Dyrektor Leafly nie ujawnia ceny umieszczenia reklamy, jednak średnio wynosi ona ok. 200 tys. dolarów.
Źródło: gazeta.pl