Śmierć za gram marihuany! 19-latek nie żyje!

9 marca w Legionowie policja interweniowała, gdyż istniało podejrzenie przestępstwa narkotykowego. Dwóch podejrzanych zostało zatrzymanych pod zarzutem posiadania, sprzedaży i nieodpłatnego udzielania narkotyków. Jednak jeden z grupy mężczyzn podczas interwencji nagle zasłabł i stracił przytomność. Mimo podjęcia przez policjantów prób reanimacji i szybkiego transportu karetką pogotowia do szpitala, chłopak zmarł. Prokuratura w Legionowie wszczęła śledztwo …

9 marca w Legionowie policja interweniowała, gdyż istniało podejrzenie przestępstwa narkotykowego. Dwóch podejrzanych zostało zatrzymanych pod zarzutem posiadania, sprzedaży i nieodpłatnego udzielania narkotyków. Jednak jeden z grupy mężczyzn podczas interwencji nagle zasłabł i stracił przytomność. Mimo podjęcia przez policjantów prób reanimacji i szybkiego transportu karetką pogotowia do szpitala, chłopak zmarł.

Prokuratura w Legionowie wszczęła śledztwo przeciwko funkcjonariuszom z paragrafu o nieumyślne spowodowanie śmierci oraz niedopełnienie lub przekroczenie uprawnień.

Sekcja zwłok wykazała, że zmarły nastolatek najprawdopodobniej w trakcie interwencji połknął jakiś przedmiot (torebka marihuany?), który lekarze ujawnili w jego tchawicy, co spowodowało niewydolność krążeniowo-oddechową, będąca bezpośrednią przyczyną zgonu.

https://www.youtube.com/watch?v=rBb9VDTjFMc&feature=youtu.be

Zamieszki

W niedzielę (15.03) punktualnie o godz. 20:00, przy siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Legionowie, przy ul. Jagiellońskiej około 800 młodych ludzi rozpoczęło protest ku pamięć zmarłego tragicznie Rafała W. Pod budynkiem rozbłysły setki zniczy. Niespodziewanie pokojowa demonstracja przerodziła się w regularne zamieszki.

legiolegio7legio6legio5legio4legio3

[cn-source text=” www.legio24.pl”]

zbigniew

zbigniew

Zapisz się do newslettera

Komentarze

169 komentarzy

  1. jot pe
    2015-03-16

    co za kuerwskie prawo!!! ta pierdolona policja kiedys wkoncu zdechnie za to co robia nam dla ludzi! i nikt ich kurwa niechce ukarac az wkoncu przyjdzie taki dzien ze los ich ukarze raz a konkretnie bo to juz niema slow na te kurwy! zostawiam po sobie slad Jebac psy!! zawsze i wszedzie .i.

    • JPfor76%
      2015-03-17

      Czytam te wpisy i widzę że ci nienawidzący policji raczej maja problemy z pisaniem, przydało by się chociaż podstawówkę skończyć. Wynika z tego że to margines społeczny nie potrafiący zrozumieć podstaw życia w społeczeństwie, bo jakim trzeba być idiotą żeby nie rozumieć że jeśli łamie się prawo to są tego konsekwencje, tak wiem prawo jest dziurawe i przestarzałe ale prawo to prawo. Kurwa taka tępota że aż głowa boli. I jeszcze pewnie cwaniak który pomyślał że jak połknie (sic!) temat z torebką to go wysra potem w domu i jeszcze popędzi dalej. Idioci sami się zniszczą.

      • Ania
        2015-03-17

        zgadzam się w 100%….marihuana to też narkotyk, a jak wiadomo w Polsce narkotyki są zabronione i bardzo dobrze! Nikt mu nie kazał tego brać ani tym handlować, także kara chłopaka spotkała i tyle 🙂 i nie ma co się burzyć, kochana młodzieży tylko wyciągać wnioski…pozdrawiam

        • Nikogo nie zabiła a zakazana
          2015-03-17

          Wniosek jest taki że nigdy nawet nie spróbowaliście zapalić a na każdych imieninach lub podobnych okazjach walicie w garnek % na grubo. Patrzycie spokojnie na ludzi staczających się przez alkohol lub przez niego ginących. Hipokryci ! Marihuana jest bezpieczniejszą i lepszą odskocznią od męczącego życia codziennego i ciężkiej pracy niż wóda.

          • Ania
            2015-03-17

            haha no kto wali w garnek na grubo ten wali…palcie sobie dalej, powodzenia życzę…

          • Hyper
            2015-03-17

            Bezpieczna bo nie można umrzeć z przedawkowania? Marihuana leczy – fakt, lekarstwa też leczą. Od obu można się uzalenić. Alkohol jest przyczyną wielu śmierci – oczywistość, ale weed również może przyczyniać się do zgonów. Dla sprostowania – nie weed, ale jego efekty. – Możliwe, że chłopak pod wpływem napadu paniki wynikającej z psychozy spowodowanej regularnym spożywaniem narkotyku (tak, to jest narkotyk) właśnie połknął torebkę z ziółkiem. Żeby nie było, nie pijam alkoholu i nie patrzę spokojnie na ludzi staczających się przez jakikolwiek nałóg – czy to alkohol czy narkotyki. Wszystko jest dla ludzi, ale z umiarem – nie mam za złe ludziom którzy chlapną sobie na imprezie, nie mam za złe ludziom, którzy przypalą czasem blanta, ale nie wciskajcie kitu, że jeden narkotyk jest „lepszy” od drugiego.

        • looool
          2015-03-17

          Narkotykiem są też papierosy, alkohol, komputer czy zakupy…wszystko co w jakiś sposób uzależnia jest narkotykiem…Tyle, że niektóre narkotyki są bardziej, a niektóre mniej szkodliwe…i na pewno z tych błahych rzeczy które wymieniłem, na pierwszym miejscu nie jest marihuana ;/…

        • Jou
          2015-03-17

          sama jesteś narkotyk i tez powinnaś być zabroniona… lekarstwo na raka i inne choroby, poczytaj troszkę a nie pierdolisz jak te w sejmie

  2. HWDP
    2015-03-16

    pies zawsze bedzie psem i kurwa bedzie wyszylla dopoki niestraci wechu! Jebac policje do kamienio lomow znimi hwdp

    • bsdf
      2015-03-17

      jebać tych hwdp, powinni wisieć wszyscy w rzędzie w jakimś publicznym miejscu. najlepiej generalizować, bo nie ma złych i dobrych policjantów, nie?

  3. głos sprawiedliwości
    2015-03-16

    Ludzie nauczcie się czytać coś więcej poza nagłówkami… Jest tu wyraźnie napisane, że policjanci nie przyczynili się do jego śmierci.

  4. ktos
    2015-03-16

    to niekoniecznie wina milicji to raczej wiejska za tym stoi, lekki ukulkon w strone tutaj ”przestepcy narkotykowego” i nie bedzie tak glupicH przypadkoW a barDziej Porzadek na wiejskiej przydalo by sie zrobic, tam to sa przestepstwa. moze te swinie udlawili by sie papierami i bilingami, no ale … najwazniejsze sa statystyki
    Ps
    sorry za brak polskich znakow ale zagraniczny wpis
    i ustalmy fakt NIE KOCHAM POLICJI
    zeby mi tu bez pocisku

  5. Romek
    2015-03-17

    Ale co tu policja zawiniła ??? Po co jakieś zamieszki ? Niktr mu do gardła nie włożył sam połknął wiec jaki problem?

    • JCK
      2015-03-17

      jaki problem ?
      może taki, że gdyby nie policjanci, którzy chcieli zabezpieczyć ` niebezpieczną substancję `, i wpierdolić dziecko do pierdla, za marną połówę, bo pewnie nawet sztuki nie miał, takie coś nie miałoby miejsca gdyby w poslce posiadanie nawet tej jebanej trójki palenia było dozwolone, takie sytuacje nie miałby miejsca.
      ale nie , spoko. to łepek zawinił .
      jebać was społeczniaków !

    • kropka.
      2015-03-17

      Problem jest taki, że policja stoi za prawem a prawo zmusza młodych ludzi do łykania samarek aby nie musieli spędzać życia z kratami. Wolność wyboru i legalizacja !

      • Dzika Fretka
        2015-03-17

        POLICJA STOI ZA PRAWEM? Chryste panie, chyba największa głupota jaką w tym miesiącu przeczytam. Drogi kolego, parlament (czyli sejm i senat) stoi za prawem. Policja tylko je egzekwuje.

  6. Kanciu
    2015-03-17

    Wy kurwa skurywsyny jebane i tak wam za to nic nie zrobia prawda ? a chłopak nie żyje prawda ?

  7. paleAle
    2015-03-17

    Za jakiegoś jeb***nego ćpuna ma odpowiadać policjant. Nikt mu tego woreczka do gardła nie wcisnął.

    • Seba
      2015-03-17

      Nie o to chodzi pajacu z bogatej rodzinki.
      Chodzi o to że nie chciał problemu za 1 g gdzie by miał S

    • Kto dobry ktos zły
      2015-03-17

      tylko szkoda ze ten jebany pies scisnał mu gardło zeby nie mogl połknąć wora. i stało sie, mogl mu dac połknąć przeciez i tak by to wydalil czy płukanie żołądka zrobili i napewno by nie było takie cos

    • Natalia
      2015-03-17

      Ale nikt temu policjantowi nie kazal trakworac obywatela RP jak smiecia. !! Jego obowiazkiem było mu udzielić pierwszej pomocy a nie jeszcze dobijac !! Japierd*** czy wy ludzie macie klapki na oczach !

      • Ja
        2015-03-17

        Reanimował go. Japierdole. REANIMOWAŁ…

  8. Nina
    2015-03-17

    zastanówcie się co Wy za głupoty piszecie! Wina policji ?! gdzie ?! chłopak na pewno nie świadom tego że umrze włożył woreczek do gardła! Zastanówcie się ile krzywdy tak naprawdę ile krzywdy robi maryska, POLICJA JEST BEZ WINY! a Tych małolatów chodzących i krzyczących że policja jest zawsze winna pytam o jedno co ONI wam zrobili ?!

    • rooomaaann
      2015-03-17

      Duzo zrobili bo traktuja ludzi tak jak niepowinni!!! jeden umrze od polkniecia jeden nie , wiec jak nie wiesz to sie nie wypowiadaj tępa idiotko

      • monika
        2015-03-17

        Ile krzywdy robi Maryśka? No powiedz ile, bo zgonów po paleniu zioła jeszcze nie odnotowano,po alkoholu,papierosów owszem..idiotka

        • Natalia Romaan
          2015-03-17

          jestem za bo głupia idiotka nie wie a sie wypowiada …

        • Ja
          2015-03-17

          To są środki odurzające.. nie wiesz co sie z Tobą dzieje! Człowieku! Do pracy a nie być naćpanym wyrzutkiem państwa!

    • Natalia
      2015-03-17

      Jesteś pewnie 10-latką, ktora nigdy w zyciu nie miala doczynienia z Policją. To prawda nie da sie zaprzeczyć są tacy którzy patrzą na wygląd i od razu głupie hipotezy też jesteś tym złym skoro wyglądasz jak bandzior*. Czasami, ale to rzadko trafią sie w porządku policjanci (chwała wam za to).

    • ssij moj chuj
      2015-03-17

      Ty jestes pierdolnieta tez, obejzyj dokument naukowy bbc o marihuanie i o substancji thc a pozniej o alkoholu i tytoniu pierdolone polskie bez mozgi.

      • Nataalieeee
        2015-03-17

        Sam jestes pierdolniety , marihuana jeszcze nikogo nie zabila… wiec wez zamknij morde i ssij kutasa

        • Ja
          2015-03-17

          Mówią to dzieci z Gimnazjum które by tylko chlały, paliły i ćpały! Do nauki a później praca! Co to ma być? Środki odurzające? Haha! Ciekawe co by rodzice powiedzieli na to co wy w internecie piszecie!

  9. qwerty
    2015-03-17

    moze wyjasnie o co chodzi jako , ze jestem z tego miasta. z relacji swiadkow wynika, ze policja przy zatrzymaniu rzucila sie na chlopaka w celu wyjecia zawiniatka z jego gardla, tak to byla samarka, zaden znak zapytania nie jest potrzebny, rzekomo podczas interwencji policjant trzymal chlopaka za szyje czy tez naciskal kolanem w okolicy szyi przez co doszlo do uduszenia, dlatego cala ta nagonka na policje. prokuratura mowi jedno, ludzie mowia drugie. zamieszki byly i w niedziele i wczoraj (tj. poniedzialek). w skrocie to tyle, pozdrawiam

    • Natalia
      2015-03-17

      Trzeba zacząć chodzić z kamerkami w ciuchach, bo tym „psom” niczego nie idzie udowodnić. Zaraz sprawa ucichnie i zamiotą pod dywan. A za parę miesięcy znowu usłyszymy że kogoś spotkało coś podobnego.

      • Ganjak
        2015-03-17

        szkoda ze drugi chłopak nie pomyślał żeby tej całej akcji nie nagrać, znaczy mogło być tak że nie miał czym albo bał się o swoją skórę ze też mu coś zrobią skurwysyny

  10. takaprawda
    2015-03-17

    Rozumiem ze policja stosuje „prawo” ale bez przesady traktowac ludzi jak smieci nie ma prawa nikt. Powinno takiego zatrzymac grzecznie przesluchac skazac bo to jest ich psi obowiazek a nie sie znecac. Niedowartosciowani ludzie.

  11. HWDP
    2015-03-17

    Niech skurwysynom pod presją koleszkow ś.p. malolata zatkaja gardla topami i dowidzenia… oko za oko pedaly jebane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • dzika fretka
      2015-03-17

      no i to jest problem, że ludzie kojarzą marihuane z marginesem społecznym takim jak ty, i legalna szybko nie będzie. jakbyśmy pokazali kulturę, i że jesteśmy normalnymi ludźmi, spokojnie sobie żyjącymi mogłoby się coś zmienić.

  12. Paulina
    2015-03-17

    Śmierć chłopaka jest ogromną tragedią i szczerze współczuję wszystkim jego bliskim, ale obwinianie policji za wykonywanie swoich obowiązków to jakaś kpina. Skąd pretensje ? Policja nie ustanawia prawa- ma dbać o to, by wszyscy prawa przestrzegali- to ich obowiązek. Nikt mu nie kazał kupować, nikt nie kazał jarać, nikt mu nie kazał połykać. Skoro wiedział, że to nielegalne to mógł się liczyć z konsekwencjami. I ja nie neguję postępowania, nie oceniam, nie potępiam, neguję tylko nieprzestrzeganie prawa i widzę tego konsekwencje. Niedługo będziecie potępiać policjantów za to, że zastrzelili/ zranili przestępce, bo to przecież dobry chłopak był, dobra mordeczka tylko chciał mieć to co ukradł, a przecież ludzkie życie jest najważniejsze… PRAWO TO PRAWO, ma chronić nas, porządek publiczny, mamy się czuć bezpiecznie i być spokojni o bezpieczeństwo bliskich, amen.

    • Cham i prostak
      2015-03-17

      w połowie masz rację. policja tylko wykonuje swoje obowiązki i pilnuje przestrzegania prawa (pomijam fakt, JAK to robią, często łamiąc procedury, sam byłem adresatem gróźb karalnych z ich strony, nie będąc nawet podejrzanym ani zatrzymanym). z drugiej strony nie masz racji, prawo powinno służyć ludziom a nie istnieć samo dla siebie i dla idei przestrzegania go, o ile kradzież wyrządza realną krzywdę komuś innemu to posiadanie i konsumpcja marihuany wyrządza znikomą krzywdę społeczną, tak, że no. policja niech przestrzega prawa, na którego straży stoi, a prawo powinno ulec zmianie, bo niszczy życiorysy normalnym ludziom, którzy nikomu nie robią krzywdy.

    • guest
      2015-03-17

      Gdy widze jak jadzie policja bardziej sie boje o to niz sie przypierdola do mnie o byle co niz czuje sie bezpiecznie, czemu tak jest jak uwazasz?

    • Paulina
      2015-03-17

      guest, widocznie masz nieczyste sumienie, ja się nie boję bo niby czemu mieliby się do mnie przyczepić skoro jestem porządną obywatelką? Dużo bardziej boję się grupy dresów siedzących pod blokiem i zaczepiających mnie kiedy wracam z pracy wieczorem. Jeśli chodzi o krzywdę społeczną i podejście do tematu marihuany jest to kwestia subiektywnego spojrzenia, temat sporny. Nie podoba mi się traktowanie policji jako całokształtu, nie ma tak, że coś jest czarne albo białe- negowanie całego systemu i prawa nie jest w porządku. Trzeba przyznać, że policja nie może przymykać oka na coś co jest zabronione przez prawo.

      • guest
        2015-03-17

        bylo duzo wywiadow na temat policji i pytano w nich kierowcow i ludzi czy sie czuja bezpiecznie gdy widza radiowoz, wiekszosc odpowiadala nie. czyli twoim tokiem myslenia ponad polowa spoleczenstwa ma cos na sumieniu a to policja jest dobra

        • Paulina
          2015-03-17

          Kierowcy widząc radiowóz zaczynają stosować się do przepisów. Dla jednych to jest zwolnienie w zabudowanym o 10, dla innych o 100. Większość osób chciałaby naciągnąć przepisy pod własne postępowanie. Policja jest dobra ? Nie wiem jak się do tego ustosunkować, jak już pisałam nie oceniam obowiązującego prawa bo też nie wszystko mi się w nim podoba, policja jest potrzebna, porządek publiczny jest potrzebny. W końcowym rozrachunku bezpieczniej dla ogółu jest więcej zabronić niż więcej zezwolić. Jedni potrafią korzystać w sposób racjonalny, inni nie.

          • guest
            2015-03-17

            powiem tak, bylem w usa 2 mies. i tam w porownaniu do tutejszej policji jest roznica. tam policjant jest dla obywatela, mozna z nim porozmawiac itd, tu policji kazdy sie ma bac. przynajmniej tak to wyglada.

          • Paulina
            2015-03-17

            Nie byłam w USA, ale to fajne podejście i nie zawsze u nas jest inaczej. Powinno się to też zmienić w drugą stronę, bo jak policjant ma być dla obywatela, skoro dla wielu z nich jest ( nie wiem czy powinnam tak wprost ) jebaną kurwą ( bardzo przepraszam) i nędznym psem. Niesamowite, że ludzie z napisem JP na koszulce domagają się szacunku od „psów”.

          • guest
            2015-03-17

            nie ma nic bez powodu, a nawet jest o usa mowimy tam tez jest duzo jp a policja sie tak nie zachowuje (nie liczac przypadkow, bo wszedzie sa)

          • Paulina
            2015-03-17

            Wszystko to poszczególne przypadki. Jeśli człowiek A zabije człowieka B to nie wysuniemy wniosku, że ludzie są źli a ich zachowania pozbawione uczuć. Tak samo nie możemy oceniać policji jako ogółu patrząc jedynie przez pryzmat złych rzeczy.

    • Gostek
      2015-03-17

      Na bank w Polsce jest bardzo, ale to bardzo mało policjantów. Więcej mamy psów, tylko brakuje hyclów, żeby ich karcić.
      Jeśli taka instytucja jak polska policja ma sprawiać, że czuje się na ulicy bezpieczny… To ja dziękuję za takie bezpieczeństwo. W pysk mogę dostać równie dobrze od funkcjonariusza i od „dresa” w bramie. Niestety nie ma wielkiej różnicy. Do dresa w bramie możesz wrócić i też mu wpie***lić, a jak pies Cię ugryzie to co zrobisz? Czują się bezkarni, nadużywają swoich uprawnień i w czasie służby wspierają budki z kebabem, prostytucję leśną i wyżywają się psychicznie na młodocianych. Najbanalniejszym przykładem jest głupie picie piwa w miejscu publicznym… Nawet mandat mandatem, ale po co te docinki? Po co pokazywać kto jest „lepszy”? Póki jest jak jest, to na całe gardło będę krzyczał H.W.D.P! Na stadionach i poza nimi. Tuskolandia trwa, jak nie na czerwono z lewa, to niebiesko z Uni…

      • Paulina
        2015-03-17

        To uogólnienia i szufladkowanie. Ja się z takim zachowaniem nie spotkałam. Za to z dresami pod blokiem owszem i uwierz, nie wróciłabym, żeby dać im w pysk za wszystkie obraźliwe teksty jakie od nich usłyszałam.

  13. Dzika Fretka
    2015-03-17

    CHRYSTE PANIE LUDZIE ZŁOCI, WINNE JEST PRAWO NIE POLICJA.

  14. jeb ac policje i tuska cwela
    2015-03-17

    Ty Paulina pie rdolnij sie w leb, policja wykonuje swoja prace? Naduzywaja wlaczy polskie prawo i rzad to kpina i grupa ludzi takich jak ty ktpra zyje wg zjebanego polskiego systemu. Zal wgl czytac takie cos.

    • Paulina
      2015-03-17

      Żal jest ludzi, którzy potrafią tylko przeklinać zamiast wnieść coś konkretnego do dyskusji. Rozumiem, że tylko ludzie, którzy mają system i prawo w głębokim poważaniu są coś warci, tak ? W takim razie nie mam więcej pytań.

  15. KoloCRN
    2015-03-17

    LUDZIE IDZCIE NA WYBORY ODDAJCE GŁOS ALE ZASTANÓWCIE NA KOGO WARTO TEN GŁOS ODDAĆ!! JAK W TYM KRAJU NIE MOZNA ROBIC TEGO CO SIE CHCE BO KTOS SIE MUSI W TO WPIERDOLIC!! ANTY CAŁY SEJM!

    • kolo
      2015-03-17

      na kogo ? jak nie ma nawet kandydatów ktorzy cos by zmienili caly czas te same nazwiska , mam isc oddawac glos jak lista wyborcza sie nie zmienia i caly czas sa te same swinie co byly ?

  16. 0987654321
    2015-03-17

    Powiem tak niektórzy ludzie leczą się marihuan np. na padaczkę. Może ten młody, przystojny, inteligenty chłopak chorował na padaczkę. Nie znam jego tak jak i jego rodziny. Młody chłopak miał zaledwie 19 lat miał przed sobą wszystko stworzyć rodzinę mieć swój ciepły dom a może miał powołanie do od Boga i może chciał iść na księdza. Nie powinno oceniać ludzi od razu nie powinno oceniać ludzi po wyglądzie. Ale nie do tego zmierzam mówicie gdzie tu jest wina policji. Myślę jakby policja nie trzymał chłopaka za szyje czy tez naciskał kolanem w okolicy szyi przez co doszło do uduszenia tego by nie było. Nie mogli porozmawiać z tym chłopakiem dać mu upomnienie? Sama jestem nastolatką czasami potrzebujemy rozmowy z innym człowiekiem nie tylko z rodzicami, rodziną, koleżankami, kolegami, nauczycielami czy nawet z drugą połówką ale czasami dają nam do myślenia rozmowa z policją czy też z pedagogiem. Ale po co rozmawiać z młodymi lepiej żeby zrobić im krzywdę. NIE OCENIAJMY ŻE TEN MŁODY CHŁOPAK BYĆ ĆPUNEM NIE ZNALIŚCIE JEGO TAK DOBRZE ŻEBY GO OCENIĆ. Chłopak miał prace chodził do tej pracy (co usłyszałam z nagrania) jeśli chłopak pracował to pracodawca nie widział że ma duże średnice ? dlaczego on nie zadzwonił na policje ? może dlatego że te młody chłopak nie był ćpunem. To że miał 1g to nie znaczy że jest ćpunem.
    Czego nie potrafię zrozumieć ?
    Nie rozumiem czasem to w jaki sposób postępują ludzie.
    Dlaczego krzywdzą innych
    odbierają nam coś co mamy lub wszystko…
    Ludzi nie umiem zrozumieć… 🙁
    ich nietrwałości obietnic, wywyższania się,
    zazdrości, braku empatii, egoizmu… 🙁
    Nie potrafię zrozumieć krzywdy panującej na świecie. 🙁
    Nie potrafię zrozumieć tego że w dzisiejszych czasach rządzi pieniądz,
    dobro materialne, co ktoś ma w portfelu, jaki ma dom, w co jest ubrany,
    Człowiek zatraca się w tym wszystkim. 🙁
    Gubi po drodze uczucia, a nawet zasady moralne…
    Nie potrafię zrozumieć ludzi… 🙁
    Nie potrafię zrozumieć dlaczego ludzie z dnia na dzień stają się coraz gorsi.. 🙁
    Nie rozumiem, dlaczego osoby, którym ufamy zmieniają się w bestie bez uczuć.. 🙁
    Nie rozumiem, dlaczego przyjaciele wbijają nam nóż w plecy.. 🙁
    Nie rozumiem ludzi, którzy udają przyjaciół, a potem nas zostawiają. 🙁
    Nie rozumiem ludzi, którzy mówią Kocham Cię i Poof.. znikają. 🙁
    Nie rozumiem ludzi, którzy tną się, biorą narkotyki dla szpanu. 🙁 (nie mówię tu o tym młodym chłopaku bo go nie znałam )
    Nie rozumiem ludzi, którzy muszą się dowartościować krzywdząc innych. 🙁
    Nie rozumiem ludzi, którzy są, aż tak nietolerancyjni. 🙁
    Nie rozumiem ludzi, którzy mają problem z tym jak się ubierasz i mówisz. 🙁
    Nie rozumiem ludzi, którzy boją się być sobą, ponieważ „co powiedzą inni?”. 🙁
    Nie rozumiem ludzi, którzy zabijają się nawzajem, tłukąc się na możliwe sposoby. 🙁
    NIE ROZUMIEM LUDZI.
    Nie rozumiem…
    Czemu ludzie doceniają innych dopiero po śmierci? Nagle sobie przypominają że ta osoba istniała,że była ważna… 🙁
    Życia nie rozumiem..

  17. 0987654321
    2015-03-17

    Moim zdaniem policja powinna być zatrzymana do rozprawy

  18. Dobrze ze nie zyje
    2015-03-17

    jak byl debilem, to dobrze ze zdechl, nikt mu nie kazal polykac tego woreczka, skoro palil to musial wiedziec co za to grozi, ale on chcial przycwaniakowac i musial polknac, wiec ma na co zasluzyl.

    • Paulina
      2015-03-17

      Nie zasłużył na śmierć, tak nie można powiedzieć, to bardziej niż nie fair.

    • 0987654321
      2015-03-17

      Czemu stwierdziłeś/aś że był debilem znałeś/aś jego że tak mówisz

      • Autor komentarza
        2015-03-18

        stwierdzam ze byl debilem z prostego powodu, otoz mogl sie poddac karze(wiedzial co mu grozi) zamiast strugac pajaca i polykac plastikowy woreczek, wiedzial jak to sie moze skonczyc, wiec zabil sie na wlasne zyczenie

    • Jebac cie idioto
      2015-03-17

      Wiesz co? wypierdalaj stąd jebany idioto prosze mi ludzie wybaczyć, że tak sie zwracam ale kurwa KIM TY JESTES DEBILU JEBANY ŻEBY PISAC TAKIE RZECZY, gdyby to na przykład twój syn był na jego miejscu pierwszy leciałbyś robić afery z tego powodu. Nie pozdrawiam chuj ci w dupe

    • 0987654321
      2015-03-17

      Człowieku Ty nie masz nawet grama serca. Co byś zrobił/a na miejscu swojego ukochanego syna czy też córki. Może to jest jedno dziecko tej rodziny. Dziecko to jest największy dar dla rodziców otrzymanym od Boga

    • bary
      2015-03-17

      Ty przychlaście po pierwsze to zmarł a nie zdechł po drugie to mogę się założyć że masz kogoś w rodzinie co lubi zapalić blanta po pracy po trzecie chciał połknąć żeby uniknać kary prawnej. Prawo nasze musi się zmienić i wykluczyć takie wypadki każdy ma swój rozum nie chcesz nie pijesz nie chcesz nie palisz. Prawda jest taka że marihuana jest stosowana jako lek i nikt od jej palenia nie umarl. „Ma na co zasłużył”? Człowieku on miał 19 lat całe życie przed sobą i już musiał się z nim pożegnać. Zastanów się na drugi raz co piszesz.
      Szkoda chłopaka i tyle w temacie.

    • 0987654321
      2015-03-17

      Każdy ma mózg ale niektórzy nie wiedzą jak go używać 🙂 Szkoda chłopaka był młody miał całe życie przed sobą a teraz o co nas prosi to o modlitwę. SPOCZYWAJ W POKOJU tam już Ci nie zrobią krzywdę 🙁

    • kolo
      2015-03-17

      zasluzyl ? czlowieku mam nadzieje ze cie kiedys powinał z pomuwienia i stawiam cala wyplate ze po tygodniu zalozysz stryczek na szyji i twoja matka powie to samo ze zasluzyl i zdechl bo mu sie nalezalo , i szkoda ze twoja matka nie polknela tego woreczka co twoj stary jej wsadzil bylo by jednego idiote mniej . zdychaj kurwo szybko i mlodo .

  19. Grzegorz
    2015-03-17

    Ogolnie powiem tyle od siebie policja polska to najwieksze skurwysyny w europie, a ludzie co twierdza ze marihuana jest szkodliwa odeslal bym na leczenie i 10 lat wykladow na temat substancji zawartych w marihuanie. Alkohol jest 1000% bardziej szkodliwy wraz z tytoniem to po 1 po 2 polska to jedne wielkie gowno jal caly system ktory nia zarzadza bo politycy na brak kasy nie narzekaja bo kradna wszystko do swojej kieszeni, i jestem pewien za kazdy ogarniety czlowiek moze mnie w tym poscie poprzec. Wiec doputy w Polsce nie nastanie rewolucja to nawet tam nie wroce i nadal bd dla mnie gownem.

    • Elo
      2015-03-17

      Grzesiu, ale jak wszyscy będą gadać tak jak Ty, to kto ma zrobić tą rewolucję…?

    • Pozdro
      2015-03-17

      Ziomek marycha w niektórych przypadkach jest lecznicza ale też w kilku jest szkodliwa widać, że napierdalasz za dużo bo już wyjebało ci szare komórki 🙂

      • JLB
        2015-03-17

        PRAWDA! Wszystko jest dla ludzi ale z głową a nie do szpanu i tak dalej 🙂

    • Adi
      2015-03-17

      Grzesiu ja ciebie poprę w 100% przecież nawet jak psy zgarną marychę albo coś to co oni z nią robią? Palą albo sprzedają bo wątpię żeby tyle kasy wyjebali w błoto

      • piotrek
        2015-03-17

        Mnie jak z kumplem zatrzymali za 0.36 grama (dziura) to specjalnie przy nas jeden do drugiego mówił, że ma lufkę w aucie i sobie zapalą a my frajerzy będziemy mieć za to wyrok…

        • mateusz
          2015-03-17

          Ja miałem jeszcze bletki i filterki to skurwysyn się pytał czy se może potem je pozyczyc

    • hydor
      2015-03-17

      Dawac na ulice kiedy bd rewolucja !!!!!!!!!!!

    • Wololol
      2015-03-17

      Przykro mi, ale niestety wyprowadzę was z błędu marihuana nie jest szkodliwa dopóki nie jest palona. Kiedyś po prostu gryzło się jej liście i wtedy miała charakter leczniczy. Po spaleniu jej, również ma charakter leczniczy ale to nie znaczy, że nie jest również szkodliwa >.> Marihuana z negatywnych rzeczy powoduje : zaburzenie logicznego myślenia, problemy z pamięcią, silne uzależnienie. A po próbie odstawieniu marihuanny na bok : senność,bóle głowy, apatia, rozdrażnienie. Ja palę marihuanne od kilku lat, ale w przeciwieństwie do was wiem z czym to się wiąże ^^. A jeżeli chodzi o samą policje to trzeba zrozumieć że to też człowiek i jak złapie z maryhą to musi robić co do niego należy bo on będzie miał „ciepło”.

      • Patrysia
        2015-03-18

        Stary co to ma do rzeczy dla ciebie jest szkodliwa to jej nie pal. On nie zmarł od palenia marichuany.

    • Darek
      2015-03-17

      @disqus_cldFHNWp2M:disqus widzę, że jesteś wielkim 'fanem’ i sympatykiem marihuany, a prawda jest taka, że marihuana szkodzi jak wszystko, nie mówię, że szkodzi zdrowi (chociaż fakt faktem osłabia, i mimo tzw. 'GASTRO’ nie przyswaja się zbyt wielu substancji odżywczych) działa na psychikę – rozleniwia, robi z ludzi debili po długotrwałym, paleniu dzień w dzień, człowiek robi się kompletnym debilem, nie da się tak, żyć, jestem pewien, że nie znasz nikogo kto ma powiedzmy 40 lat i palił przez kilka lat non stop, osobiście (nie zaprzeczaj ;)) nie wiesz jakie są tego skutki, paliłem sporo (ponad 2 lata regularnie) w końcu gdy popierdoliłem to gówno, po 2 tygodniach stopki miałem takie wahania nastroju, że nie wyobrażasz sobie jaki chodziłem – raz wkurwiony, raz załamany nie wiadomo czym, rozleniwiony, bez chęci podniesienia się z łóżka rano – po 2 miesiącach zacząłem wracać do rzeczywistości, obecnie nie pale od kilku miesięcy, i nie zamierzam nawet podpalać raz na jakiś czas – wróciłem do normalności, czuje się w końcu FACETEM a nie kurwa ŁAJZĄ co chodzi z oczami jak szparki – a i skończcie z tym 'topy nie uzależniają’ bo to żenada oczywista.

      • Patrysia
        2015-03-18

        Ale to nie policja jest od wybierania ludzia życia! Niech psy wezmą się za łapanie grubych ryb a nie łapanie gowniarzy z gramem którzy właśnie mieli ja spalić. Ludzie palili pala i będą palić! A psy są od tego by zadbać o bezpieczeństwo na ulicach!!!

      • Grzegorz
        2015-03-18

        Najpierw sie wyedukuj. a pòzniej pisz.

      • darek otwórz
        2015-03-19

        „Jestem kryminalistą, ale tylko w obliczu prawa
        W kieszeni zieleni się nadal, pierdoli mnie ustawa
        To już ponad dekada jak cannabis w płucach się odkłada
        Bracia peace, to dla was dziś liść w bletkę wkładam
        Podwójne L to legalizacja, n-u-el-el-o orientacja
        3W formacja znów na wakacjach
        Palimy gibony jakby tu była plantacja
        Stop klatka, joint zachwiał wzrok z nagła
        Nie wypuściłem z rąk blanta, puściłem go w krąg stąd akcja
        Podawaj holendra od serca w lewą stronę w stylu rastafari
        Wiem to od Cypress Hillów, teraz ty tym diluj w miasta bramach
        Kiedy blanta jaram mam przygody Baltazara
        Wtedy kartka cała naraz wam na gramach zapisana
        Większość ludzi pali trawkę a nie zna smaku cygara
        Tu wszędzie kupisz grama jarania jak na placu Pigalle’a
        Dlatego padają pytania, gdzie odpowiedź narzuca się sama
        Ziomuś, komuś to na rękę by marihuana była wciąż zakazana”

        Gość jest żywym 12 letnim doświadczeniem i dowodem na to, że nie zgupiał od palenia, 16 wersów obala twoją teorie a to, że na CIebie tak wpływa – cóż widocznie nie jest stworzona dla ludzi twojego pokroju bo jesteś na nią za głupi i za słaby. Ja pale regularnie od 3 lat i jakoś też nie czuje się bezmózgiem. Ani braku pamięci też nie mam, po 3 latach użytkowania stwierdzam że odzwyczaiłem się od gastro….WSZYSTKO PRZEMIJA PO CZASIE bo marihuana zmienia strukture mózgu. stajesz się mądrzejszy, poszerza twoją wyobraźnie(wiele osób nawet znanych pewnie odważyło by się potwierdzić moje słowa podobnie jak wielu naukowców którzy sami palą hmmm dziwny ten narkotyk). żywymi dowodami na to są też tacy ludzie jak ostr, rihanna, brat pit czy sam Billi gejts który też przyznaje sie do palenia. Po wywiadach kogoś takiego jak snoop dog też nie stwierdzam że jest debilem a mów co chcesz przyznał że się nieco ograniczył w paleniu i pali tylko 80 blantów dziennie!

  20. simon
    2015-03-17

    Scigajcie nastolatkow nie przystosowanych do agresywnej postaci POLICJI, wasza wina i waszego gownianego prawa!

  21. oczywistość
    2015-03-17

    Co za absurd! co ja czytam?! „policja polska to największe sku*wysyny w Europie”. Wielcy intelektualiści i znawcy medycyny oczywiście zabierają teraz głos w temacie, bo ktoś ujął w jednym zdaniu „policja” i „marihuana”. Za obecną sytuację w państwie odpowiedzialny jest rząd tworzący prawo, a nie funkcjonariusze policji, którzy to prawo tylko wykonują, to ich praca. To tak jakby wystawić na lincz kasjerkę w Tesco bo pomidory były nie świeże.

    • łoś superktoś
      2015-03-17

      nieświeże* ;* ale masz racje 100%

      • oczywistość
        2015-03-17

        „nie” z przymiotnikiem, no przecież. Wybacz, emocje 🙂

    • koleszka
      2015-03-17

      tylko ze psy nie wykonuja obowiazkow tylko naduzywaja wladzy , a dlaczego ja nie moge sobie bez karnie zapalic ? skoro mundurowi sami pala i sam widzialem kilka razy jak to sie dzialo a jak podeszlismy to jeszcze z tekstem ze dzisiaj mamy wolne mozemy tu siedziec do nas i poszli zbombardowani jak swinie ( baczke ktora zabrali jakiemus gowniarzowi 30 min wczesniej ) to nazywasz policja ktora wykonuje swoje obowiazki ? albo jesli wychodze ledwo zywy z przesluchania bo nic nie chce powiedziec bez adwokata ? to jest wykonywanie obowiazkow ? chyba jestes czlowiekiem ktory nie wychodzi z domu i nie zna zycia tylko siedzi przed kompem i tasuje grzegorza.

    • Patrysia
      2015-03-18

      Kolo policji to oni nawet nie stali, banda polskich burakow

    • Patrysia
      2015-03-18

      Oczywiste jest to ze masz nasrane. Siedzisz w Polsce w czterech ścianach huja wiesz huja widziales, a bedziesz tu pierdolil o rządzie który kurwa nas okrada o psach którzy za niedługo zatrzymaja cie za żucie gumy w miejscu publicznym! Psy są tak zajęte wypychaniem portfela pieniędzmi szaraczkow, ze nawet nie maja czasu łapać prawdziwych kryminalistów.

  22. Threat
    2015-03-17

    witam. a ja bym chciał zaproponować alternatywę dla wszystkich jp chłopaków dzielnie piszących w internecie „hwdp” lub w bardziej poprawnej wersji „chwdp”. zamiast cały czas rzucać hasło jebać policję (które jak widać dużo zmienia, z dnia na codzień jest coraz lepiej normalnie!), proponuję akcję: „wy pilnujecie nas, my pilnujemy was” i każdą interwencję policji proponuje nagrywać (chyba mamy do tego prawo) i wszelkie przypadki łamania prawa przez policję proponuję… zgłaszać na policję. i nie, nie mogą tego zawsze zignorować, i nie, nie każdy jest kolegą każdego w policji. co Wy na to?

    • joka
      2015-03-17

      dalem pare linkow pod komentarzem 'oczywistosc’. zobacz jak sie przejeli tym ze ich nagrywaja, pojechali sobie.

  23. Kwazi
    2015-03-17

    Jebać SYSTEM !

  24. Miła Pozytywna
    2015-03-17

    SUPER PARTIA KUERWO ! Groźniejsi niż Mafia to Polska Władza haha

  25. mafia gang albani
    2015-03-17

    kondony jebane

  26. Ja.
    2015-03-17

    Ale ludzie… o co chodzi? Policja kompletnie nie ma nic wspólnego z jego śmiercią.. to on ten woreczek połknął i w sumie tyle.. a wy sie dowalacie do policji która go jeszcze reanimowała i ratowała! O co wam chodzi? Takie sytuacje NIESTETY się zdarzają! Szkoda chłopaka ale policji w to nie mieszajcie…

    • Patrysia
      2015-03-18

      Tys kurwa woreczek widział/a chyba miedzy nogami

  27. Ludzie,
    2015-03-17

    nie wiem z jakiego powodu ciśniecie tak na policję, skoro to w żadnym stopniu nie jest ich wina. Człowiek ten lekkomyślnie połknął torebeczkę i zmarł z tego powodu, pomimo prób reanimacji przez funkcjonariuszy. Szkoda człowieka, ale nie wiem dlaczego teraz wszyscy szukają winnych w policjantach. Tak, nielegalność marihuany w Polsce jest bezcelowa i nielogiczna, ale tak już jest, i nie jest to wina policji. Oni nie ustalają praw, tylko pilnują aby społeczeństwo ich przestrzegało (w założeniu). A te komentarze mają podobny wydźwięk jakbyście oskarżali np. matkę człowieka, który połknął torebkę kokainy jak wchodziła do jego pokoju aby nie zostać nakrytym o jego śmierć.

    • Koleszka
      2015-03-17

      czlowieku ty jestes zdrowy ? bo nie wydaje mi sie , połknał torebke bo nie chcial przesiedziec najblizszych dwoch lat w wiezieniu , a widziales kiedys probe reanimacyjnal policji przy oskarzonym o przestepstwo ? nie widziales i nie zobaczysz bo jestes starym capem bez honoru z lornetka w oknie co za 100 zł podpierdoli i zniszczy komus zycie , zrobili narodowa mafie ktora robi co chce i nawet jesli ludzie ginał przez nich na przesluchaniach to mamy umozenie sprawy i gdzie tu sprawiedliwosc ? jakos w angli czy we wloszech masz dopuszczalna ilosc jaka mozesz posiadac i masz tam takie przypadki ? i jeszcze jedno w polsce na takie male sprawy o marihuane i na ludzi za nia skazanych ( mowie teraz o malych ilosciach ) wydaje sie na koszta sadowe i na wyzywienie czlowieka pod cela 85 mln rocznie , wiec dlatego ze nie ma legalize mozna wnioskowac ze te k…. na stolkach maja wiekszy hajs z tego jesli nie jest zalegalizowane . mam nadzieje ze takich ludzi jak ty i tych wszystkich smerfów spotka kiedys kara za brak honoru i szacunku do drugiego czlowieka . POWINNI KASTROWAC KU… DLA JASNOSCI !

      • jgjh
        2015-03-17

        Nie masz, widać, bladego pojęcia w temacie. Za gram, dostałby co najwyżej zawiasy, a nawet umorzenie!!!!(Nowelizacja). Jeśli chodzi o porównanie interwencji z połknięciem niedozwolonego środka do prawa „narkotykowego” we Włoszek, to napiszę tylko tyle, że powinieneś cofnąć się do podstawówki, bo nie posiadasz nawet podstaw analitycznego myślenia, żal…

        • Patrysia
          2015-03-18

          Noi i huj nikt nie chce dostać zawiasów a od połknięcia woreczka się nie umiera ktoś mu wyraznie w tym pomogl!

      • Hehe
        2015-03-17

        Żeby się zbytnio nie rozpisywać, kto tu nie ma honoru i szacunku dla drugiego człowieka, ktoś kto patrzy trzeźwo na sytuacje i widzi wnioski przyczynowo skutkowe, czy ktoś kto zamiast tego całą winę zrzuca na wykonującą swoją pracę nie nadużywając swoich stanowisk funkcjonariuszy prawa.

        • Patrysia
          2015-03-18

          Noi i huj nikt nie chce dostać zawiasów a od połknięcia woreczka się nie umiera ktoś mu wyraznie w tym pomogl

          • Jezus
            2015-03-18

            Od połknięcia czegokolwiek można umrzeć jeśli utknie w tchawicy, a szczególnie od plastikowego woreczka o dosyć dużej objętości.

    • Patrysia
      2015-03-18

      Niech łapią tych którzy sprzedają kilogramami, a nie tych co jaraja lufke pod blokiem

  28. siwy
    2015-03-17

    Polsce brakuje Legalizacji . nie było by dilerów i tego całego syfu. taki jest moje zdanie

    • Patrysia
      2015-03-18

      W Anglii nie ma legalizacji ale nikt nie umiera od woreczka bo póki jesteś normalny i nikogo się nie czepiasz oni nie czepiaja się ciebie

  29. Gaadasdasddad
    2015-03-17

    Jeśli faktycznie naciskali mu na krtań, to powinni być pozamiatani. Jeśli jednak, nie robili tego, a przyczyną było zadławienie, to faktycznie sam jest sobie winny. Pytanie, czy Ci świadkowie co widzieli zajście, są obiektywni. Wiele jest filmików w internecie, gdy Policja działa zgodnie z prawem, a świadkowie wymyślają zupełnie, co innego. Przykład- drogówka w Bytowa, czy dwójka młodych Policjantów Prewencji na interwencji w nocy, przy radiowozie. Myślę, że biegły oceni, co było dokładnym przyczynem zgonu.

  30. Znawca
    2015-03-17

    Ale z was mędrcy. Śmiać się chce :). Chłopak BYŁ zwykłym debilem, czaicie? Po co czepiacie się policji? Policja w każdym kraju zawsze będzie nadużywać swojej władzy wykonawczej, wynika to z psychologii ludzi(!). Czaicie? Czy wam za bardzo marycha mózg uwędziła? W każdym kraju jest dokładnie ten sam problem z policją. Każdy inny zawód też wykorzystuje przywileje. Lekarz ma zwolnienia na każde widzimisię, tak samo jak jego rodzina. Na prawdę jesteście za głupi żeby to zrozumieć?

    Po drugie, jak można obwiniać policje przez śmierć takiego małego idioty? Palił i posiadał, a wiedział że posiadanie jest W TYM kraju zakazane. Nie podoba się? Won do Holandii :). Świadomie ryzykował, był debilem, że chciał to połknąć. Co teraz się policji przyczepicie? Taki mają k**** obowiązek żeby kontrolować ludzi, spisywać, dbać o porządek, SPRAWDZAĆ czy jest respektowane prawo. TO nie policja ustala prawo w tym kraju wy idioci. Proszę mieć pretensje do rządu, że marycha jest zakazana, w żadnym wypadku do policji. Śmiać mi się chce jak widzę to nagranie, jak dresik domaga się zawieszenia policjantów a jak o argument mówi: „każdy decyduje co pali”, „marycha gdzie indziej jest legalna”. ALE K**** U NAS NIE JEST LEGALNA DEBILU. I od tego jest policja żeby dbać o prawo takie jakie jest. Pozdrawiam myślących.

    • Nieznawca
      2015-03-17

      Pozdrawiam psa ;’D „Znawce” który jest pewnie 50-letnim dziadulem lub psem 😉 policja nic nie zrobiła? Że jest nie legalna to nie znaczy KURWA TĘPY IDIOTO , że nie wolno jej palić człowiek ma prawo do wolności i póki nie działa na szkodę innej osoby ma prawo robić co żywnie mu się podoba. Policja nie ma prawa robić takich rzeczy i trzeba to

      karcić, a że mamy prawo jakie mamy i że policja robi co chce to inna sprawa 😉

      • Patryk
        2015-03-17

        Chyba masz delikatny problem z czytaniem ze zrozumieniem. @Znawca jasno napisał, że posiadanie jest nielegalne, a Ty @nieznawca:disqus piszesz jakieś dyrdymały o tym, że każdy może palić co chce. Co ma jedno do drugiego? Ponadto napisałeś, że człowiek ma prawo robić, co mu się żywne podoba, no i takie są efekty. Chłopak zrobił co chciał i nieumyślnie się zabił. I gdyby nie posiadał tejże NIELEGALNEJ substancji przy sobie to nic takie by się nie wydarzyło. Oczywiście teraz pewnie będzie ból dupy o to, że powinna być legalizacja itp itd. Gunwo mnie to obchodzi, teraz jej nie ma i rozpatrujemy co stało się te kilka dni temu, a nie co by było gdyby.
        Bardzo mnie śmieszy to bezkrytyczne podejście „palaczy” do tego tematu i ich wyzywanie wszystkich, którzy śmią twierdzić inaczej. Strasznie to ograniczone. Ale cóż, tak to już jest jak na własne życzenie niszczy się sobie hipokamp w efekcie czego się ogłupia. 🙂

        • kendi og
          2015-03-17

          Kolego, ale równie dobrze ten pies mógł pomyśleć” a huj kłade na tego małolata ide do chałupy, żona czeka z obiadem moze coś dziś poszalejemy”. Tak się to skończył, że jeden zajebał deda bo chciał wolności słowa a drugi będzie miał konsekwencje i go zdegradują. HWDP

        • Bambino-'Makczes_From-Pakczes
          2015-03-17

          Substancja? Hm…. Niezła myśl… Hip hopowy Kemping? o czym mowa…. ?

        • Patrysia
          2015-03-18

          Z tego co tu raczej pisza to jest nieumyślne spowodowanie smierci. A tak na marginesie to psy lekarze i reszta choloty tez cpa tylko nie mówią o tym głośno…

        • Patrysia
          2015-03-18

          Poza tym od połknięcia woreczka się nie umiera chyba ktoś najwyraźniej mu w tym pomogl

        • Prolog
          2015-03-18

          Nielegalne to powinno być rodzenie takich pustaków jak ty gnido !!!!

          A ograniczony to ty jesteś wiesniaku

        • CH*J W HIPOKRYTÓW
          2015-03-19

          Pale regularnie od lat, podobnie jak wiele znanych ci osób, artystów.
          Jakim prawem twierdzisz, że trawa ogłupia?
          Spotkałbym się z tobą w 4 oczy i nie prowadzilibyśmy rozmowy tylko monolog bo zjadłbym Cie żywcem. Tu nie chodzi o wine ani o legalizacje czy nielegalizacje. Chodzi o to, że zginęła młoda osoba, nie przez głupote tylko presje na nim wywołaną przez policje. policja kieruje sie prawem które ustala rząd który ma nas w dupie i tak koło się zamyka.
          Ci którzy nie palą a oceniają to są puści to po raz, ci którzy oceniają a nie palili ludzi którzy palą są jeszcze większym dnem.
          Ch*j w dupe wszystkim rządowym, policyjnym, kościelnym i w ogóle każdym hipokrytom. A ty zamiast stać po stronie swoich(obywateli) stoisz po stronie kurew, zobaczymy jak będziesz potrzebował pomocy i oni na Ciebie wyłożą CH*JA.

      • Lepiej na legalu niż w piachu
        2015-03-17

        widać kolega lubi ćpać

    • profesorprawda
      2015-03-17

      myślącym jest ciebie szkoda

    • maniek
      2015-03-17

      Z tego jak JEST nie wynika jak być POWINNO. Udajesz myślącego „Znawco” ale jesteś zwykłym DEBILEM.

    • Bambino-'Makczes_From-Pakczes
      2015-03-17

      Zjec Kanapkę… Posmaruj se masłem, daj se serka… potem szynke jak lubisz…. nakruj se pomidorka chyba że wolisz ogórka np. kiszonego albo konserwowego… to możesz nakroić se go zamiast pomidorka i zatkaj se nim mordę bo… No! Bo-bo-bo-bo-bo-bo….
      Jooooł…. Wieeelkieee jooooł…. Nieeeezła Chmuuurraaa…. Łooooo

      • Who'sTheKing?
        2015-05-19

        Jesteś idiotą do potęgi n-tej

    • Hitman
      2015-03-17

      EEEj Ty znawca jak chcesz być poetą to Wypier*alaj sie zapisać na kółko literackie idioto bo tu twoje komentarze bo tu twoje komentarze są tak ośmieszające jak i ty pewnie w rzeczywistości jesteś zje*anym człowiekiem

    • Patrysia
      2015-03-18

      Mieszkam w Anglii i tutaj policja jest kurturalna, gdy cie zatrzymaja zapytaja najpierw jak się czujesz skąd wracasz, gdy juz sprawdzi to co maja sprawdzić życzą ci miłego wieczoru. Nawet gdy pijesz piwo w niedozwolonym miejscu a cie przylapia to proszą by szybko dopic i wskarza miejsca gdzie jest to dozwolone. Mimo ze w angli jest to zabronione kazdego dnia odpalam blanta wychodzac z psem na spacer i jeszcze nigdy nie zdarzylo mi sie By ktos mnie zaczepil, bo niby po co zachowuje sie kulturalnie nie prowadze auta nie dymie 5 latkowi pod nosem to nikt sie mnie nie czepia.Tych przykładów jest mnóstwo! Natomiast gdy byłam ostatnio z chłopakiem w Polsce na posterunku policji by mój chłopak mógł zbadać ilość alkoholu w wydychanym powietrzu to policjant nawet się nie przywitał, milo ze ja to zrobilam pierwsza, wręcz był bardzo nie mily, delikatnie to ujmując. Podczas badania przyszlo jeszcze dwoch chlopakow, wiec powiedzialam do psa, ze maja dziś popyt na alkomat. A on z gburowata mina na mnie spojrzał i powiedział zbyt duży. Gdy skończyło się badanie zyczylismy mu spokojnej nocy, a on nawet na nas nie spojrzał i trzasnal okienkiem przez które z nami rozmawiał. Myślę ze powinni się cieszyć ze ludzie przychadza się badać a Nie wsiadaja po pijaku za kółko, no ale juz pewnie tylko myślą o tym ze nic nie wpadnie do kieszeni. Gdyby policja miała inny stosunek do ludzi to i ludzie mieli by inny stosunek do nich. Polska policja To jest tylko banda jebanych złodziei którzy chronią prawdziwych kryminalistów, a zwykłych szarych ludzi gnebi za przejście w niedozwolonym miejscu bo wracasz z meczu albo za piwo otwarte w krzakach w parku. Cala ta polska policje powinni wypier…! Bo policja jest od trzymania porządku i spokoju w mieście powinna nam zapewnić bezpieczeństwo… A nie strach…a debilem jesteś ty skoro twierdzisz ze śmierć 19 latka to trzymanie porzadku

    • haharaha
      2015-03-18

      japierdole człowieku, albo z choinki się urwałeś albo Cię bili jak byłeś mały, albo konfidentem jesteś

    • Aleck
      2015-03-18

      …masz rację,,;] popieram;]

    • znawca chuja warty
      2015-03-18

      ty kurwo jebana mial gram marihuany a nie byl morderca zeby stosowac wobec niego przemoc ze strony policji cwelu pozdrawiam myslacych haa to pomysl o jego rodzinie

      • que
        2015-03-18

        Zobacz jaki reprezentujesz sobą poziom. Miałeś tyle czasu żeby zastanowić się nad pisownią, poprawnością i ogólnie nad całym sensem wypowiedzi. Koleżka powiedział Ci prawdę, a Ty mało „myślący” szaraczku pomyśl dwa razy zanim coś powiesz. Burak

    • dsadfasd
      2015-03-18

      Po pierwsze CHWDP (bo też nie lubię policji, celników, urzędników, polityków i kazdego kto ma nade mną władzę), po drugie (mimo że nie palę) uważam że jarańsko powinno być legalne! Po trzecie chłopak niestety był debilem. Wystarczyło jaranie mieć schowane w skrawku chusteczki higienicznej i problemu by nie było. Mógł też połknąć samą zawartość. Jak można kur… obwiniać ludzi dookoła (w tym Policję JP 100%) za to że ktoś zjadł czipsy ale zapomniał je rozpakować???? Jakby miał nabitą lufkę to by połknął całą lufkę…….. dajcie na luz. Darwin i tyle. Każde dziecko co dostało kinder niespodziankę wię że małe części mogą zostać połknięte lub wchłonięte więc nie nadaje się to dla dzieci do lat 3. 19-tolatek nie wiedział tego co wie każde dziecko!! Szkoda tylko rodziny i znajomych, chyba że oni też w panice łykają plastikowe woreczki…… Jeśli szukacie teraz winnych to ich nie znajdziecie. Zamiast tego idżcie pod rząd i zróbcie coś by było lepiej. Zagłosujcie na alternatywe w wyborach, a nie ciągle po, pis, sld, . Wasze pieprzenie o złej policji i gównianym rządzie nic nie pomoże….

    • palimylole
      2015-03-18

      pizda jestes cioto zajebana i tyle, te swoje morały wsadź sobie głęboko w pizde 😉 😉

    • Żaden_mędrzec
      2015-03-18

      Co prawda mogłeś ująć to zupełnie inaczej żeby nie wywołać takiego oburzenia, ale muszę się z Tobą zgodzić. Niektórzy też pisali w odpowiedzi do tego parę również ciekawych rzeczy tj. „Wystarczyło jaranie mieć schowane w skrawku chusteczki higienicznej i problemu by nie było”
      Nie będę się jakoś specjalnie zagłębiał w temat, ale wina leży po obu stronach, policjant nie udzielił pomocy, a chłopak był debilem. Tyle..

      • Nazwa
        2015-08-05

        Ty też nie jesteś bystry. Wyraźnie napisane jest że policja reanimację przed przyjazdem karetki. Więc skup się lepiej na jedzeniu chustek do nosa. To potrafisz.

    • BorisOswiecim
      2015-03-18

      Ty kurwo nie jesteś mysląca bo jak bys byl to wiedział byś że policja broni prawa ale które jest kurwa idiotyczne w naszym kraju, a mlody nie byl debilem tylko nie chciał dostać 3 lat za posiadanie, ciekawe kurwistrzale co ty bys zrobił pewnie im to oddał i mówił nie nie prosze zostawcie mnie ja chce do mamy… Chuj ci w ryj pozdrowienia z Auschwitz

      • Suwałki NWM
        2015-03-18

        Ty pacanie jak wszyscy byli by takimi debilami jak ty to by dalej komuna w Polsce była… pewnie jesteś psem i dalatego taki zryty beret masz. To jest czysta nienawiść nie ma nic bez przyczyny pamiętaj. życze Ci aby złapali kiedyś ciebie albo twoje dziecko zobaczymy czy dalej będziesz ich bronił co ? JP

    • Szatan
      2015-03-18

      Co za idiota ….

    • Ktoś Istotny
      2015-03-18

      Cóż mógł to gdzieś wyrzucić, a później by tego szukali po odjeździe policji my tak robiliśmy, ale niestety wybrał że to połknie, strata chłopaka :/

      Z tego co się orientuje (choć mogę się mylić) to w plastikowym woreczku jest traktowana jako dystrybucja, ale w papierku np. w starej gazecie już nie (pojebane prawda?).
      Więc wielki znawco nie pierdol farmazonów bo tylko przez internet taki twardy jesteś.

      Bez Pozdrowień!
      PS. Chuj ci w żyć Komunistyczna Kurwo.
      Pamiętaj że Breżniew nie żyje i skończyło się wasze Pastwo-Miasto UB-ku pierdolony 🙂

    • chuuuj nie znawca
      2015-03-18

      chuj ci w dupe nygusie robisz z palaczy trawy narkomanów a zapewne gówno o tym wiesz, policja naduzywa swoich praw i tak nie powinno byc a jesli ci sie to podoba to powinni cie spalic na stosie albo poprostu powinienes popasc ofiarą takiego napadu przez policje zeby cie napierdolili i wtedy bys biegał i darł pizde JP JP po drugie nie mówi sie tak o zmarlych ludziach powinni cie za to co napisales porzadnie wyruchac w dupe, nie pozdrawiam

    • koczkobogdan
      2015-03-19

      JESTEŚ ŚMIECIEM. PAMIĘTAJ O TYM DO KOŃCA ŻYCIA.

    • Grzegorz
      2015-03-19

      Stul morde cwelu. I aie pokaz jak cos piszesz smieciu.

    • Piotrek
      2015-05-19

      Jestes zwykłym chamem … Gratulacje dla rodziców ….

    • DanieL
      2015-10-29

      Znawca Ty jestes |JEb*** jak bym cie na ulicy spotkał to bym ci kilof w oko włożył nie podoba się to się nie wypowiadaj w ogóle .Albo kolegi z pracy bronisz Ku****wiszonie ! Nie masz wstydu że tak piszesz .I za monitorem jesteś kozak 🙂

  31. Hydor
    2015-03-17

    Co ja to widze takie pierdoly a 50% polski za tak i za nie Prawda jest taka ze marihuana nie szkodzi zdrowiu a pomaga psychice i co was do tego milicjanci i tyle.

  32. pancz1111
    2015-03-17

    Normalnym ludzią którzy nie kombinują i nie szlajają się po mieście bez celu krzwda się nie dzieje i policja się nie przyczepia. Poza tym nawet jeśli glina cie złapie z ilością do jednego grama marichuany jest instytucja warunkowego umorzenia z uwagi na niską szkodliwość cznu co kończy się w najgorzym przypadku grzywną (sam z tego skorzystałem). Więc nie rozumię sytuacji. Dzieciak sam sobie jest winny – debil i tyle… A huligani tylko szukają pretekstu żeby zrobić demolke…

    • Ania
      2015-03-18

      Dokładnie…ta dzisiejsza młodzież to ja nie wiem co ma w głowach….chyba pustaki, bo mózgu za grosz

  33. Grzegorz Żurek
    2015-03-17

    Nie rozumiem o co chodzi , dlaczego jest taka dyskusja . Posiadanie marihuany w Polsce zdaje się nielegalne i zamiast przyjąć kare za popełnione PRZESTĘPSTWO ,próbował uniknąć kary nie wyszło wina po jego stronie , jeśli policja złapie kogoś z pistoletem a ta osoba wsadzi go sobie do buzi i spróbuje połknąć ten pistolet , zadławi sie i umrze to także będzie winą policji ? Myślmy logicznie 🙂

    • Patrysia
      2015-03-18

      Od samego połknięcia woreczka nie zginal , prawda? Pomysł ty logicznie

      • Ania
        2015-03-18

        To połknij sobie woreczek i zobaczymy czy się nie udusisz 🙂

      • Grzegorz Żurek
        2015-03-19

        To prosze mi powiedzieć od czego ? Dwie dziewczyny były świadkami całego tego zajścia i takie brednie że policjant trzymał chłopaka za krtań i go kopał to brednie .

  34. zaqwsx
    2015-03-17

    Współczuję kurduplowi po prawej co „chce legalnie palić” płakał, że go policja nęka, to teraz będą mieli powody kiedy sprawa przycichnie … może oglądać się za plecami jak teraz tajniaki będą czekać aż coś kupi, żeby go udupić za cwaniakowanie. Prędzej czy później go załatwią. Tak już jest, że wyżej chuja nie podskoczysz 🙂

  35. Bambino-'Makczes_From-Pakczes
    2015-03-17

    Jebać Policje! I Chuj.

    • Bambino-'Makczes_From-Pakczes
      2015-03-17

      Masz racje brachu… Święta racja !! Racja ponad Racją !
      -Chlybuś?

      • Bambino-'Makczes_From-Pakczes
        2015-03-17

        Ty też masz racje Ziom. Twoja Racja też jest Racją ! Pozdro Dla Ciebie, Siebie i Mnie.

  36. Lepiej na legalu niż w piachu
    2015-03-17

    Niech mi ktoś powie każdy ciśnie ich , po jakiego chuja połykał ? kurwa pseudo gangi . Jakby nie połknął to by żył i tyle w temacie

  37. uduście po ciwilu go
    2015-03-18

    A.C.A.B !!!!!!!!!!!!!

  38. ChujWamWDupy
    2015-03-18

    Jesteście jebanymi śmieciami 🙂 Będziecie zawsze ruchani w dupe przez wszystkich, kurwa pozostanie kurwą. Wybaczcie cwele że pisze tak 'brutalnie’. ale w takiej sytuacji inaczej do was frajery zwracać się nie można ;]

  39. Spalić was.
    2015-03-18

    Widzę tutaj same prafilne tępe dzidy.
    Jesteście zjebani, tak samo, jak ten 19to latek.
    Kurwa.
    Sam sobie zawinił.
    Jeśli jest coś NIELEGALNE i policja Cię na tym złapie, to CO TO CHUJA WACŁAWA JEST TUTAJ NIE TAK?
    Pierw czepiacie się, ze policja nic nie robi, a jak łapie ludzi, którzy łamią prawo, to tez kurwa ŹLE.

    Chujem na mózgi się pozamienialiście.
    Pozdrawiam, Normalny Polak.

  40. TenNormalny
    2015-03-18

    Co za debile. Obwiniać policje za śmierć chłopaka, który z własnej nieprzymuszonej woli posiadał narkotyk i go połknął. Policja nie zmusiła go do tego…

  41. TOP MODEL: dres+zielsko
    2015-03-18

    Chłopak sam zeżarł worek z marychą, prawidłowo zrobił… Chcecie dresy sobie palić to palcie, ale na chuj rozprowadzacie to gówno po innych. Ja nie wiem skąd się wzięła ta moda dres+zielsko. Życzę wszystkim dresom jp, żebyście wszyscy byli w tej samej sytuacji, żebyście musieli zeżreć to gówno na momencie i zdechnąć.

  42. Łysy GM
    2015-03-18

    ty kurwa wielki znawca pierdolony zamknij ryj bo psy same zaczepki szukajom …. Wy jebani policjanci pamietajcie ZEMSTY NADEJDZIE CZAS

  43. Bartek Kacprzak
    2015-03-18

    znawca to ty jestes mędrcem i pierd.olisz głupoty i sam jestes debilem.Ludzie sie czepiaja policji bo w cho.oja walą .Policjant trzymal stope na krtani chłopaka i spowodował tym śmierć i powinien za to odpowiedziec bo to nie jest kur.wa normalne i napewno chłopak nie był winny swojej śmierci.Nie chodzi tu o narkotyki bo by mial gume orbit nawet i by chciał ją polknąć i tez by zginoł za bezmyślność policjanta. Normalnie powinien odpowiadac za śmierć i do kryminału go niech chooja duszą.POLICJANT?CHYBA JAKAŚ POPIERDÓŁKA!!!PEWNIE CHCIAŁ ZAJEBAĆ MU TEGO GRIKA I SAM SPALIĆ ŻENADA!!!!

  44. Bartek Kacprzak
    2015-03-18

    znawca to ty jestes mędrcem i pierdolisz głupoty i sam jestes debilem.Ludzie sie czepiaja policji bo w chooja walą .Policjant trzymal stope na krtani chłopaka i spowodował tym śmierć i powinien za to odpowiedziec bo to nie jest kurwa normalne i napewno chłopak nie był winny swojej śmierci.Nie chodzi tu o narkotyki bo by mial gume orbit nawet i by chciał ją polknąć i tez by zginoł za bezmyślność policjanta. Normalnie powinien odpowiadac za śmierć i do kryminału go niech chooja duszą. ŻENADA!!!!

  45. Ozzy
    2015-03-18

    W naszym kraju palenie marihuany przecież nie jest zakazane. Tylko uprawa, sprzedawanie jest karanie. Pozdrawiam 🙂 Sadzić, palić, zalegalizować. JANUSZ KORWIN-MIKE na prezydenta.

  46. HWDP
    2015-03-18

    JEBAĆ KURWY POLICYJNE !!

  47. dymek
    2015-03-18

    polska to jebniety kraj z cala cholotom rzadzacych zalegalizowas maryske i bedzie w porzo

  48. luis911pl
    2015-03-18

    Połknął i się udusił i policja winna hmm na chuj połykał tak to by żył a gram by został skonfiskowany.

    • idiociwszedzie
      2015-03-18

      Jak wierzysz w to co piszesz to Ci wspolczuje. Serio myslisz ze po polknieciu worka mozna umrzec? Uwazaj zebys za duzego kawałka bułki nie ugryzl bo w szpitalu wyladujesz.

  49. WON Z MARYCHA
    2015-03-18

    jestem za tym by karano za maryche !!! mam 20 lat lubie sobie zajarać raz na rok żeby była „beka” z przyjaciółmi a wiecie dlaczego na nie ?? odpowiedź macie w waszych popierdolonych i bezsensownych komentarzach „ty pizdo” „ty kurwo” itp śmierdzi z daleka gimbazą … między innymi przez gimbaze jestem na NIE bo zapalą i odpierdalają taką maniane że sie w głowie nie mieści i uważają się za chuj wie kogo jest mi poprostu żal takich ludzi a policja ? przesadza ale bez niej byście zginęli !!!

  50. nie znawca
    2015-03-19

    Jak można się określać mianem „znawca” skoro nie potrafi się pisać poprawnie 😉 „na prawdę” serio? Ale przyznam, że może i masz częściowo rację w tym co mówisz, ale podkreślam tylko częściowo. Pozdrawiam umiejących pisać 😉

  51. Guest
    2015-03-20

    Jak zawsze Policia jest nie wina. tak jest za kazdym razem

  52. Woj Tas
    2015-06-21

    Sam kiedyś wora połknąłem bez popity ( Taka sama sytuacja jak tutaj) jedynie ciężko przechodził ale jakoś się nie udławiłem ani nic mi nie było! Bez pomocy osób trzecich do uduszenia by nie doszło, lekarz stwierdził to co mu kazano.

Skomentuj Ganjak Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czytaj dalej...