Medyczna Marihuana
Medyczna Marihuana
Medyczna Marihuana
Medyczna Marihuana

Na początku stycznia światło dzienne ujrzało długo oczekiwane przez wiele osób z branży konopnej przedsięwzięcie. Piwo Buh, którego inicjatorami są Janusz Palikot i Kuba Wojewódzki stanęło na sklepowych półkach. Czy faktycznie jest ono zapowiadaną rewolucją? Nie do końca. A raczej w ogóle.

W październiku poprzedniego roku Janusz Palikot oraz Kuba Wojewódzki ogłosili powstanie spółki Przyjazne Państwo. Zapowiedzieli produkcję napojów, w tym piwa na bazie CBD. Alkohol miał warzyć Browar Tenczynek. Na początku stycznia sprzedaż produktu została oficjalnie rozpoczęta i trafiła do sieci sklepów Żabka. Kosztuje 8,99zł i jak na piwo kraftowe jest to raczej dobra cena. Czy jednak zadowoli amatorów KONOPI?

Błąd za błędem

growshop, growbox
growshop, growbox
growshop, growbox
growshop, growbox

Ostatni wyraz poprzedniego akapitu celowo napisaliśmy wielkimi literami. Jeszcze przed otwarciem piwa bowiem możemy czuć niesmak, ponieważ w opisie składu widzimy Aromat z konopii. Nie mamy nic do tego, jeśli laik pomyli się w pisowni – nie jest ona najprostsza. Ale jeśli bierzemy się za jakiś biznes, pompujemy w marketing niemałą ilość pieniędzy, to znamy pisownię naszego kluczowego produktu. Pastwić się nad tym błędem nie będziemy, bo ważniejsze jest to, co w środku butelki, a nie na zewnątrz. Co zatem tam znajdziemy?

Koneserami piwa nie jesteśmy, więc recenzji tu nie napisaliśmy. Będzie jednak prawda. Czyli coś, czego twórcom Buha zabrakło. Przemek Zawadzki wysłał piwo do laboratorium, żeby zbadać ile kannabinoidów (które w składzie są podane) jest w browarze. Wynik okazał się zaskakujący – 0%. Wniosek jest taki, że albo konopi nie ma tam w ogóle, albo są w tak niewielkiej ilości, że aż wstyd taką dodawać. Poniżej przedstawiamy filmy Mopsa oraz właśnie Przemka, którzy opisują całą sytuację szczegółowo.

Uważamy, że to bardzo dobrze dla konopi, iż tak rozpoznawalne osoby wchodzą w branżę. Na pewno poprawią wizerunek cannabis wśród osób, które nie wiedzą o nich za wiele. W końcu w tak dużej sieci sklepów jak Żabka liść marihuany będzie widniał na co dzień. Szkoda tylko, że produkt – pomimo naprawdę dużych możliwości – jest bardzo słaby.

Promocja
Promocja
Promocja
Promocja